Kwadraciaki

11:09

Witam

Wysokie wyplatane doniczki z podstawą o kształcie kwadratu i różyczkowym bukietem to właśnie kwadraciaki. Takie zestawy lubią moje klientki i troszkę ich zrobiłam. 

Poniżej trzy najnowsze, każdy z nich wypleciony troszkę inaczej ale zasada wykonania zawsze taka sama.
Najpierw wycinam spód i ścianki z kartonu, które sklejam od zewnątrz taśma klejącą. Następnie przyklejam rurki osnowy na dole ścianek przy użyciu kleju z pistoletu. Miejsce naklejenia zasłaniam jutowym sznurkiem. Reszta doniczek wypleciona jak zwykły koszyk. Często na górze wyplatam podwójny, gruby warkocz.

Do tak przygotowanych doniczek wkładam kulę styropianową i doklejam do niej róże z krepiny. Całość zdobię według uznania. mojego lub klientki :)



Dwie trzecie doniczki wyplecione zostało splotem ósemkowym a góra splotem z trzech rurek. Doniczka malowana kawą a sznurek jutowy zabarwiłam brązową bejcą.


Lubię jasne kolorki różyczek a ten bukiecik przypomina mi porcję lodów waniliowo-jagodowych.



Splot ósemkowy odwrotny.


Pomarańczowo-zielony zrobiony na zamówienie.




Kwadraciaki jeszcze powrócą...

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze