Puzderko na zdjęcia

00:34

Lubicie oglądać zdjęcia?

Kocham fotografie, szczególnie te stare, wyciągnięte z pudła na strychu, pożółkłe, wyblakłe, czasem zniszczone lecz niosące ze sobą wspomnienia, kawałek czyjegoś życia.
Muszą być realne, dotykalne a więc nie obrazek na komputerze ale kawałki papieru  a na nich zatrzymane migawką fragmenty życia z dzieciństwa mojego lub moich rodziców  lub najbliższej rodziny, niejednokrotnie zapomniane ale każde tchnące historią, nasze prywatne dziedzictwo.

Mam na stryszku pudło ze starymi fotografiami wyciągniętymi z różnych albumów moich krewnych, niektóre bardzo zniszczone lecz przez to tym bardziej cenne.
Oglądając je ostatnio pomyślałam, że mogłyby być ciekawym prezentem dla kogoś, kto tak jak ja lubi starocie i umie je uszanować.

I tak powstał prezent świąteczny dla mojego brata-bliźniaka: 
puzderko na zdjęcia z naszego wspólnego ponad 40-letniego życia.


Na wieczku umieściłam wydruk ze skanu zdjęcia zrobionego nam baaaardzo dawno temu u profesjonalnego fotografa. Mamy na nim niespełna roczek, a zdjęcie poleciało do naszego taty, który wtedy odbywał bardzo długie rejsy na morzu i istniało uzasadnione podejrzenie, że nas po powrocie zwyczajnie nie rozpozna.


Wieczko wykonałam taką samą metodą, jak opisywałam tutaj

Do środka włożyłam plik wydruków zeskanowanych starannie wyselekcjonowanych zdjęć. Z oryginałami oczywiście nie byłam w stanie się rozstać :)


A że jest już po Wigilii z radością stwierdzam, że prezent spodobał się ...

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo ładne koszyczki ci wyszły ,a to zdjęcie śliczne.Jestem ciekawa jak je przykleiłaś.


    WIKAK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny , osobisty prezent, aż się łezka w oku zakręciła...
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Dorotka, to kiedy masz urodziny...? Mamy kilka wspólnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń