Katastrofa

22:48

Kochani


Jak widzicie udało się odzyskać zdjęcia na blogu !!!!! 
Wszystkim Dobrym Duszkom bardzo dziękuję za pomoc, podpowiedzi i trzymanie kciuków - bez Was nie dałabym rady !!!!!

Jestem mądrzejsza o sporo wiedzy, będę ostrożnie usuwać cokolwiek z netu i bardzo się cieszę, że mam tu tak wiele życzliwych osób.

Jak już pewnie zauważyliście nie ma na blogu ani jednego zdjęcia.

To niestety moje, głupie, nieświadome działanie spowodowało, że blog wygląda, jak wygląda.

W piątek chciałam zrobić porządek i usunęłam zdjęcia z albumów na Picasie, których tak naprawdę nie używałam do niczego. Nie zastanowiło mnie nawet to, że niektórych albumów nie dało się usunąć.

Okazało się, że były to BARDZO WAŻNE albumy, na których blog przechowywał zdjęcia!!!
 
Zupełnie nie wiem czy mogę je jakoś odzyskać - jestem Z A Ł A M A N A
Piszę to KU PRZESTRODZE - nie usuwajcie albumówi i zdjęć z konta google, które jest powiązane z blogiem.

Może Ktoś z Was miał ten problem i zna wyjście z sytuacji?

Ja pewnie powoli będę odbudowywać wygląd bloga, ale to potrwa... jest mi strasznie przykro...



 Dostałam odpowiedź z forum pomocowego googl'a:


jeśli usuwasz zdjęcia z Picasa to nie będą one widoczne na blogu ponieważ zdjęcia z bloga odzwierciedlają się z Picasa Web, czyli zdjęcie na blogu to te co na Picasa. Działa jak naczynia połączone.
Jeśli masz na tym koncie profil Google+ to możesz odzyskać zdjęcia.
Kliknij: https://plus.google.com/u/0/photos/trash, następnie kliknij  zaznacz wszystkie/wybierz i kliknij na Przywróć.

Przywróciłam zdjęcia ze śmietnika. I co? nadal nie ma ich na blogu choć w albumach już są (nie jestem tylko pewna, czy wszystkie)
pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze