Misa z damą

13:30

Witam

Misy z damą chodziły mi po głowie już dawno. 
Pierwszą próbą zrobienia koszyków z obrazkami pań były pudełka z kobietą. Spodobały się, więc postanowiłam pójść tym tropem i tak oto powstały misy z damą.

Obie plecione z kolorowych rurek. 
Pierwsza w ulubionych kolorkach: turkusowym i brązowym (bejce Anico "błękit turkusowy" i "palisander"), druga to kolorki ziemi: piaskowy, jasny brąz i lekka czerwień. Kolor piaskowy uzyskałam malując rurki kawa rozpuszczalną z domieszka kakao - takie połączenie sprawiło, ze w kolorku widoczne sa ciemniejsze smugi. Użyte bejce to kolor "kasztan" i "czerwień" z "żółcieniem".



Obie miski plotłam  na nieparzystej liczbie rurek osnowy, co pozwoliło mi otrzymać efekt skośnego wzorku na misce turkusowo-brązowej. W drugiej misie widoczny jest splot ósemkowy odwrotny i czerwonawy rant wypleciony trzema rurkami.



Obrazki dobrałam kolorystycznie do rurek, mam nadzieję, że pomyślnie.



Mam wielka ochotę kontynuować serię, ale to już po urlopie !!!!
Misa w kolorach ziemi jeszcze do przygarnięcia...

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze