Wianek dla galerii Pink Nest

14:25

Witam

I już po urlopie wracam do codziennych zajęć. 
 
 
Muszę uwolnić Was od "wiszącego" od tygodnia zająca i przedstawiam wianuszek zrobiony dla galerii Pink Nest.

Wianek pleciony splotem spiralnym na bazie sześciokąta z rurek z książki telefonicznej. 

Wzornikiem był lakier do włosów czyli wianek niezbyt gruby.

Chciałam, aby wianuszek miał niewiele ozdób, więc bardzo wiele uwagi musiałam poświęcić połączeniu obu końców.

Sklejałam rurkę po rurce a łączenie przykrywa kwiatek.







Splot w przybliżeniu wygląda następująco:





























Kwiatek został wykonany również z kartek książki telefonicznej uprzednio zabarwionych bejcą.
Różyczka robiona z pojedynczych płatków o zróżnicowanej wielkości - pierwsza, jaką robiłam tą metodą.

Oczywiście na koniec polakierowana. Niebieska rafia przytwierdza kwiatka do wianuszka.
 
 
 
 
 
 
 
Całość do kupienia w galerii Pink Nest.
pozdrawiam
 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Perfekcyjny wieniec, a różyczka dodaje niezwykłego uroku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna różyczka. Świetny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Różyczka piękna, pasuje do wianka. Nie powiedziałabym, że jest z papieru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny wianek. Widzę, że jest sporo miłośniczek papierowej wikliny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, bardzo lubie robić wianki, choć chetnych na nie mało.. ale ja chetnie wieszam je na ścianach mojego donu :)

    OdpowiedzUsuń