Wielgachne kosze z różami

09:09

Wzięło mnie na duuuuże róże. Takie po 10 cm średnicy.  4 sztuki kwiatków robię z jednego, szerokiego na 10 cm paska krepiny.  Są naprawdę efektowne.
Włożyłam te wielgachne róże do wielgachnych koszyków z rączką. Koszyki proste w formie, lekko rozchylające się na zewnątrz przy górnej granicy.
Rączkę koszy zrobiłam zawijaną, a więc to nowość dla mnie. Nauczyłam się jej przy okazji robienia tutka dla Was - tutek już za chwile na moim blogu tutkowym.

Trzy kosze w wersji brązowej z różami w czerwieni, żółci i delikatnego różu:



Listki różyczek zrobiłam z szerokiej, tiulowej wstażki.



Kwiatki przyklejone zostały na 15-sto centymetrową kulę



Ostatni koszyk, nieco inny, w odcieniach lawendy i seledynu - mój ulubiony!



Kosze już w sklepie :) zapraszam


You Might Also Like

1 komentarze