Candy - pierwsze rozdanie u MAGGII z okazji Walentynek

19:37

Kochani, tak długo jestem już z Wami, a niczym Was jeszcze nie poczęstowałam. Trzeba to szybko nadrobić. Tak więc dziś Rozdawajka Walentynkowa !!!
W pierwszym w historii mojego bloga CANDY do zdobycia jeden z czterech do wyboru koszyków wiosennych, świetny jako osłonka na kwiatki, koszyk na drobiazgi czy święconkę wielkanocną.

Po zakończeniu CANDY nie wybrane pozostałe trzy koszyki będzie można zakupić w bardzo korzystnej cenie!

ZASADY UDZIAŁU:

1. Zapraszam osoby, które są publicznym OBSERWATOREM tego bloga i/lub lubią moją stronę FB
2. Umieść proszę podlinkowany baner na swoim blogu (w poście lub pasku bocznym) i/lub  udostępnij post z CANDY na swojej stronie FB i podaj link w zgłoszeniu.


Jak umieścić baner TUTAJ

3. Podaj swój e-mail
4. W komentarzu TYLKO POD TYM POSTEM umieść proszę zgłoszenie do rozdawajki według wzoru i wybierz jedną nagrodę:

WZÓR  ZGŁOSZENIA:

1.OBSERWUJĘ BLOGA / LUBIĘ STRONĘ FB jako:
2.UMIEŚCIŁAM/EM BANER NA BLOGU: link / UDOSTEPNIŁAM/EM STRONE FB: link
3.MÓJ ADRES E-MAIL to:
4.WYBIERAM KOSZYK NUMER:

Przygotowałam dla Was cztery koszyki, każdy o wysokości 15 cm (bez rączki) i średnicy u góry 20 cm. Osoba, która wygra CANDY będzie mogła wybrać jeden koszyk z poniższych propozycji:

1. KOSZYK Z BRATKAMI  BIAŁY
2. KOSZYK Z BRATKAMI ZIELONY
3. KOSZYK Z TULIPANAMI ZIELONY
4. KOSZYK Z MALWAMI BEŻOWY
REGULAMIN ROZDAWAJKI WALENTYNKOWEJ:

1. Jedynym organizatorem oraz fundatorem nagród w rozdaniu jest tylko i wyłącznie moja skromna osoba.
2. Biorąc udział w rozdaniu akceptujesz ten regulamin.
3. Nagrody wysyłam na własny koszt jednak tylko na terenie Polski.
4. Rozdanie trwa od dnia dzisiejszego czyli 07 lutego 2017r. i trwa do 14 lutego 2017 r do godziny 16-stej
6. Wyniki zostaną ogłoszone nie dłużej niż 3 dni po skończeniu rozdania. 
7. Nagrodę wyśle w terminie 3 dni od ogłoszenia wyników.

Maszyną losującą będzie moja zapracowana dłoń, co postaram się uwiecznić na filmie.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ktoś musi zacząć ;))
    wprawdzie sama wyplatam , ale mieć w domu koszyk od samej MAGGII - mega !!!
    1.OBSERWUJĘ BLOGA jako: Anita T.
    2.UMIEŚCIŁAM BANER NA BLOGU: https://zakamarekhandmade.blogspot.com/
    3.MÓJ ADRES E-MAIL to: tarkowska.anita@gmail.com
    4.WYBIERAM KOSZYK NUMER:1

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.OBSERWUJĘ BLOGA jako: ika klik
    2.UMIEŚCIŁAM BANER NA BLOGU: http://ircia6904.blox.pl/html
    3.MÓJ ADRES E-MAIL to: ika1010.69@o2.pl
    4.WYBIERAM KOSZYK NUMER: 1

    OdpowiedzUsuń