Okrągłe plecionki z sznurowymi uchwytami

13:43

Witam

Lubię łączyć materiały, struktury, formy, kolory. Od jakiegoś czasu zalegał u mnie gruby sznur, a właściwie lina jutowa wykorzystana swego czasu do czegoś innego a teraz plącząca się nieustannie pod nogami. A że nie lubię marnotrastwa i bałaganu postanowiłam wykorzystać te kawałki w moich plecionkach.

Trzy okrągłe kosze o różnych wielkościach i jedna taca maja trzy wspólne elementy: rodzaj splotu, sznurowe uchwyty i ozdobę na przodzie kosza.





Sznurowe uszy przytwierdzone są do plecionki jutowym sznurkiem.





Każdy kosz ma wyplecione dno. Na ściankach zastosowałam splot dziewiarski. Jako materiał do wyplotu posłużyły mi grube rurki z książki telefonicznej.




 
Ozdobę koszy stanowią wykonane z kartonu i zdecoupagowane serca i skrzydła, które dodatkowo otoczyłam jutowym sznurkiem.




Podobają się ?

pozdrawiam
 

You Might Also Like

0 komentarze