Anioł - laleczka

10:24

Witam

Kręcone aniołki robię często - splot szyszkowy bardzo dobrze się do tego celu nadaje, aniołki takie są Wam znane. Tym razem jednak zostałam poproszona o zrobienie anioła według zdjęcia znalezionego w necie, splotem ósemkowym.

Lubie wyzwania więc podjęłam się tego zadania z ogromną chęcią.

Anioł miał być ściśle określony: kolor, wielkość, ozdoby konkretnie wybrane przez zamawiającą osobę.
No to uplotłam taką oto laleczkę: splotem płaskim, prócz rączek, które kręcone są na dwóch grubościach wzornika.





 Włosy zaplecione w warkocz wykonałam z pakułów hydraulicznych. Mały kapelusik dodaje stylu i wdzięku.

Fartuszek w kolorze ecri to ręcznie wykonana szydełkowa koronka !


Zdjęcia wykonanej pracy wysłałam do osoby zamawiającej czekając na zatwierdzenie i .... cóż cisza... anioł zostaje za mną?

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze