Pudełko dla dziewczynki

20:32

Witam

Zgłosiła się do mnie pewna Pani z prośbą o zrobienie pudełka dla malutkiej dziewczynki. 
Z misiem.
Zamówienie jak wiele, nic nie byłoby w tym trudnego gdyby nie fakt, że oprócz misia pudełko miało jeszcze zawierać zdjęcie dziecka.
Hmm - miś i podobizna małej - jak to połączyć??? I miś i dziewusia pchają mi się na wieczko...

Pomyślałam, pokombinowałam i tak właśnie wyszło:


Bardzo rzadko nie barwię swoich prac. Tym razem jednak zdecydowałam się na taką "surowiznę" pozostawiając kosz w naturalnym, gazetowym kolorku i dodając możliwie mało ozdób.



Śliczna malutka dziewczyneczka znalazła się w centrum wieczka (musiałam zasłonić buźkę) a towarzyszy jej mały misiek. 

 
Dno i spód wieczka wykleiłam białą tapetą. Wyszło słodko i naturalnie - jak myślicie?

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze