Filiżanki we wzorek

17:00

Witam

Zrodził się w mojej gorącej głowie kolejny niespotykany pomysł. 
Otóż umyśliłam sobie zrobić plecionkę - we wzorek. Ale nie taki - wyplatany z kolorowych rurek - taki to każdy potrafi! Chciałam aby to rurki użyte do plecenia były już wzorzyste i nadawały charakter całej wyplatance.

Moje wzorzyste plecionki miały przypominać lekką porcelanę, z delikatnym zdobieniem jak na chodzieży na przykład. Dlatego wzorki na rurkach są leciutkie, w stonowanych kolorkach.

Pierwsza filiżanka w szarościach. Pomiędzy szarymi a kolorowymi rureczkami przeplotłam jeszcze w trakcie wyplatania srebrną nitkę, z której powstał w efekcie ozdobny frędzelek.


Wzorek to efekt nadruku na kartce ksero jeszcze przed skręceniem w rurkę.





Druga, podobna w odcieniach pachnącej mięty, którą uwielbiam !





Efekt kolorystyczny mnie zadawala, pomysł pewnie powielę natomiast dużo zarzucam sobie względem jakości wyplotu. To są rurki z papieru ksero - sztywne, nieprzyjazne dla plecionkarzy, nie lubię z nich pleść, mocno widać łączenia rurek a plecionka jest po prostu krzywa.

Musze mocno popracować nad jakością wyrobu natomiast ciekawi mnie: co myślicie o samym pomyśle plecenia z wzorzystych rurek?

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze