I Wspólne Wyplatanie Zająca - etap siódmy, ostatni !!!

00:01

Witam

Cóż nam pozostało?


zadanie końcowe - mordka, czupryna i ogonek

Zajączek zrobiony - czas na dekorowanie.
Ale zanim spryskałam całą postać lakierem bezbarwnym, kolorki nabrały głębi i blasku.

Wykończenie jest sprawa absolutnie indywidualną. Czy zrobicie Pana, czy Panią zającową - Wasza rzecz.
Mój kłapouch ma elegancką zielona wstążkę na szyi.


Oczka i zęby powstały z  kartonu  (mazałam na nim eyelinerem...), nos to skręcona rurka a wąsy, ogonek i czuprynkę zrobiłam z pakułów hydraulicznych.

 Kleiłam klejem z pistoletu.


 Sznurówka na butkach to sznurek jutowy także naklejony klejem z pistoletu.


 Zając - to brzmi dumnie...





Do soboty czekam na zdjęcia Waszych prac - w niedzielę zrobię z nich Zajęczą Galerię !!!

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze