Choinki z lampkami

17:19

Witam

Od zeszłego roku chodziły za mną choineczki z lampkami. 
Na dobrą sprawę to nic trudnego - do standardowych choinek wystarczy dołożyć lampki na kabelku i gotowe. Ale mi właśnie ten kabelek przeszkadzał i fakt, że taka choineczka mogłaby stać tylko w określonym miejscu, gdzieś blisko źródła prądu a nie tam, gdzie wyglądałaby najładniej - na przykład na środku świątecznego stołu.

I tu z pomocą i wielkim sercem przyszła nasza Izunia (Isskaa). Iza mieszka w Wielkiej Brytani i tam za pomocą tamtejszych lampek stworzyła śliczne, podświetlane choineczki, które widziałam na  jej blogu
A ja nie dość, że zgapiłam od niej pomysł to jeszcze poprosiłam o zakup tychże właśnie lampek.
A kto prosi, tan otrzymuje !!

Moje choineczki są dość wysokie, mają powyżej 55 cm  wysokości. Lampki są malutkie, na cieniutkich kabelkach a co najważniejsze - na bateryjki.

Choinki mają  lampkami wyprowadzonymi na zewnątrz lub przyklejone od środka jako podświetlenie całości.

1. Granatowa choinka lekko posrebrzana brokatowym lakierem w sprayu.
Niebieskie lampki maja kształt gwiazdek. Na choince zawisły brokatowe, srebrne bombki i białe perełki oraz biało-srebrzysty łańcuch. Pokusiłam się również o wyplecenie gwiazdy sposobem znalezionym w necie.






2. Druga choinka w barwach zimy, mówię na nią: Królowa Śniegu.
Wypleciona z książki telefonicznej, posrebrzana. Tu również lampki w kształcie gwiazdek - białe. I na niej zawisły brokatowe bombki a ponadto malutkie, bielutkie różyczki pracowicie poskręcane przez Elunię i białe, papierowe gwiazdki.
Zamiast gwiazdy czubek choinki zdobi satynowa kokarda.






3. Następna choinka, zielono-złota ozdobiona jest podobnie, jak choinki Izuni. 
Ma dużą, złotą gwiazdę, troszkę tylko ozdób w środkowej części a główny stroik umiejscowiony jest na dole choineczki. Żywe gałązki cisu i tui, pozłacane, gałązka z szyszkami modrzewiowymi i czerwona poisencja - taka bożonarodzeniowo, klasyczna kompozycja. Białe lampki dodają blasku.








4. Brąz i złoto - to czwarta propozycja.
Bardzo podobna do poprzedniej choinka z główną ozdobą w dole: złoty, sztuczny kwiat i żywe gałązki. Na szczycie znów wyplatana, złota gwiazda. Malutkie złote kuleczki dopełniają całości.





5. Choinka dla osób lubiących kolor!
Kolorowe lampki - gwiazdki, duża fioletowa gwiazda na czubku i fioletowe bombeczki a to wszystko ma oliwkowej choince z doklejonymi sztucznymi igiełkami zielono-srebrnymi. Dużo fantazji, dużo koloru, dużo radości.





6. Klasyczna i elegancja szósta choinka w kolorze ciemnego brązu.
Małe, złote różyczki wraz z gałązkami tui są głównym elementem zdobiącym tą propozycję. U góry elegancja, złota gwiazda i sizal zamiast łańcucha. Białe lampki dodają blasku.





7. A na koniec zielona choinka z dużą, plecioną, złotą gwiazdą.
Małe, złote kokardki rozłożone są po całej choince a na dole spory, zielono-złoty, świąteczny stroik. Choinka podświetlana od środka zielonymi lampkami.




Choinki przygotowywałam na jarmark, który jak niektórzy wiedzą nie udał się za względu na psikusy aury.

I tak zostałam z ogromnym kartonem choinek, więc jeśli ktoś potrzebuje oryginalnego prezentu to  zapraszam na serwis daWanda (baner u góry strony) tam wstawiłam do mojego butiku wiele plecionych propozycji, te choineczki również.

pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze