Pierwsze w tym roku...

13:32

Witam

... choinki. Okres przedświąteczny dla rękodzielników zaczyna się znacznie wcześniej, ale ja jak zwykle zaspałam a raczej nie wygrzebałam się z projektów zaczętych latem i teraz mam, jak co roku, pośpiech przed kiermaszami bożonarodzeniowymi.

A będzie ich troszkę (jeden już  za mną, w Gęśniku) o czym będę z pewnością na bieżąco informować.
Na razie biorę się ostro do pracy i zaczynam "produkcję" świątecznych ozdóbek.

Na pierwszy rzut pokażę duże choinki, takie ponad 40-sto centymetrowe w moich ulubionych kolorkach.

(zdjęcia z telefonu, mam kłopot z aparatem, wiec jakoś i kolorki niefajne)

Musicie uwierzyć mi na słowo, ze to soczysta, piękna zieleń i złoto...



Kawowy beż i prawdziwa czerwień. Kocham ten zestaw kolorków.



Choinki plecione splotem 4+1 na stożku 40-stce.

pozdrawiam


You Might Also Like

0 komentarze